رقابت های لیگ آبهای آرام آقایان

در پايان هفته سوم ليگ آبهاي آرام آقايان؛ ملوان نداجا صدرنشين شد

هفته سوم لیگ آبهای آرام آقایان با صدرنشینی باشگاه ملوان نداجا امروز ۸ آذرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

نیم فصل دوم لیگ آبهای آرام آقایان با برگزاری مسابقات هفته سوم در دریاچه آزادی آغاز شد. تیم های مقاومت، قوا، هیات نوشهر، پاس، هیات تبریز، هیات تهران، پارس پلیمر، مرزبانی ناجا و ملوان نداجا در این مسابقات حاضر هستند.

رقابت های نیم فصل دوم در مواد استقامتی ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ متر برگزار می شود.

در هفته سوم رقابت ها قایقرانان در ۵ ماده کایاک و کانو به مصاف یکدیگر رفتند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰۰ متر فرزین اسدی از ملوان در رده اول قرار گرفت، صادق زمانی و امین بوداغی از مرزبانی ناجا دوم و سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰۰ متر کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا مقام اول را بدست آورد و هومن کریمی و محمدنبی رضایی از ملوان دوم و سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰۰ متر پیمان قوی دل از مرزبانی ناجا مقام اول، امید احمدی از ملوان مقام دوم و سجاد فرشچی از قوا مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر کیا اسکندانی از مرزبانی ناجا اول، هومن کریمی از ملوان دوم و شاهو ناصری از مرزبانی ناجا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰۰ متر امیر خوانساری و محمدرضا صیاد از ملوان اول شدند، علیرضا جهان نما و تارخ طالبی از مقاومت در رده دوم قرار گرفتند و مهران نوری و مجید جواهری از مرزبانی ناجا مقام سوم را بدست آوردند

🔵 بر این اساس در پایان هفته سوم رقابت ها ملوان نداجا با ۲۷۱ امتیاز در رده نخست قرار گرفت، مرزبانی ناجا با ۲۶۷ امتیاز دوم شد و مقاومت با ۲۴۳ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

مطالب مشابه